Verzenden
Bekijk hier de meest gestelde vragen over verzenden:
Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten voor PostNL thuisbezorgd of PostNL afleverpunt zijn €6,95.
Bij een bestelling boven de €100,- nemen wij de kosten voor onze rekening!*
*in Nederland en België
Wanneer wordt mijn pakket verzonden?
Als je je bestelling voor 23:45 uur volledig afrond en betaald, gaat je pakket dezelfde avond nog mee met de PostNL.
Deze wordt dan de volgende dag al geleverd (m.u.v. zon- en feestdagen).
Ik wil het verzendadres aanpassen, kan dat?
Je kan helaas je verzend adres niet meer bij ons aanpassen, maar gelukkig wel via de track & tace bij de PostNL naar een afleverpunt laten zenden, i.p.v het ingevulde adres.
Hierna kan je in je account je adres aanpassen, zodat de volgende geplaatste order wel naar het juiste adres gaat.
Waar is mijn pakket?
Jouw bestelling wordt dezelfde dag nog meegegeven aan de PostNL. Je ontvangt hiervan een mail met track & trace. Hierop kan je precies zien wat de status is en wanneer de bezorger verwacht bij je te zijn. Ook kan je hier vaak alsnog voor een afleverpunt of een ander moment kiezen. Wanneer je toch niet thuis bent op het moment dat de bezorger van de PostNL bij je aan de deur staat, ontvang je hier een melding van. Dit kan door middel van een briefje in de bus of per e-mail en ook wordt dit zichtbaar in de track & trace van jouw pakket.
De bezorgdienst zal je laten weten waar je bestelling is en zal hierbij kiezen uit een van de onderstaande mogelijkheden:
- Het pakket is bij de buren afgeleverd
- Het pakket wordt naar een servicepunt gebraacht
- Er wordt de volgende dag nogmaals een bezorgpoging gedaan.
Is het voor jou niet duidelijk wanneer jouw pakket bezorgd wordt dan kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?
Tijdens drukke periodes kan het zijn dat je pakketje iets langer onderweg is dan dat je van ons gewend bent. Houd rekening met vertraging van 1 tot 2 dagen. Voor de meest actuele informatie omtrent de bezorgstatus van je pakket raden we je aan de track&trace code goed in de gaten te houden. Is je pakket gevelerd, maar heb je het niet (zelf) ontvangen? Check dan eerst de volgende dingen:
- Heeft een gezinslid of huisgenoot het pakket aangenomen?
- Heeft één van de buren je pakket aangenomen?
- Is het pakket misschien voor de deur neergelegd, of op een voor de postbode bekende/afgesproken plek?
Als geen van deze vragen met 'ja' kan worden beantwoord, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen!
Je kan dan een mail te sturen naar service@ibzmode.nl, met een foto, waarop duidelijk het artikelnummer te zien is van het verkeerd ontvangen artikel, zodat we kunnen onderzoeken waar het mis is gegaan. We zullen je dan kosteloos een retourlabel sturen om het verkeerd ontvangen artikel retour te sturen en het juiste artikel naar je toe sturen.
Let op!: de behandeling kan zo'n 2-3 dagen duren voordat is uitgezocht waarom het artikel verkeerd is verzonden en of het juiste artikel voorradig is.
Hoe lang blijft een pakket bewaard bij een servicepunt?
Een pakket wordt maximaal een week bewaard bij een afleverpunt. Indien je het pakket niet binnen die week ophaalt, wordt het door hen teruggestuurd naar de afzender.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het afhalen van de pakketen en kunnen dan ook niet kosteloos de pakketen opnieuw versturen naar het afleveradres, indien dit niet binnen een week is opgehaald.
HEB JE VERDER NOG VRAGEN?
Neem contact met ons op! Wij helpen je graag.