Garanties
Bekijk hier de meest gestelde vragen over garanties & klachten:
Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?
Is je bestelde artikel beschadigd of defect aangekomen of ben je ontevreden over een product? Wat vervelend, dit spijt ons!
Neem in dit geval binnen 1 week contact op met onze klantenservice voordat je het artikel retourneert. Onze medewerkers zullen je klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Stuur een e-mail naar service@ibzmode.nl
Vermeld hierin je ordernummer, artikelnummer en 3 tot 5 foto's die duidelijk de schade of klacht laten zien en voeg een korte beschrijving toe hoe de klacht is ontstaan. Daarnaast hebben we een foto nodig van het artikel in zijn geheel. Als de schade betrekking heeft op schoenen, vragen we je ook een foto van de hak en de schoenzool toe te voegen.
Houd er rekening mee dat wij geen klachten kunnen accepteren voor de volgende defecten:
- Een aankoop langer dan 8 weken geleden valt helaas niet meer onder de garantie.
- Kledingstukken die gekrompen of beschadigd zijn na verkeerd wassen.
- Slijtage als gevolg van het dagelijks gebruik, bijvoorbeeld versleten schoenneuzen.
- Schade aan de hak van een schoen.
- Schade door onjuist of intensief gebruik.
- Artikelen die beschadigd of verkleurd zijn door overmatige transpiratie.
- Pluizen of pillen van het materiaal.
- Schade als gevolg van externe factoren, zoals wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën.
Hoe kan ik een klacht melden over een product?
Je kan dit doen door binnen 1 week een e-mail te sturen naar service@ibzmode.nl Vermeld hierin je ordernummer, artikelnummer en 3 tot 5 foto's die duidelijk de schade of klacht laten zien en voeg een korte beschrijving toe hoe de klacht is ontstaan. Daarnaast hebben we een foto nodig van het artikel in zijn geheel. Als de schade betrekking heeft op schoenen, vragen we je ook een foto van de hak en de schoenzool toe te voegen.
Houd er rekening mee dat wij geen klachten kunnen accepteren voor de volgende defecten:
- Een aankoop langer dan 8 weken geleden valt helaas niet meer onder de garantie.
- Kledingstukken die gekrompen of beschadigd zijn na verkeerd wassen.
- Slijtage als gevolg van het dagelijks gebruik, bijvoorbeeld versleten schoenneuzen.
- Schade aan de hak van een schoen.
- Schade door onjuist of intensief gebruik.
- Artikelen die beschadigd of verkleurd zijn door overmatige transpiratie.
- Pluizen of pillen van het materiaal.
- Schade als gevolg van externe factoren, zoals wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën.
Wat is de garantie termijn?
Je ontvangt op al jouw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je als consument in alle redelijkheid van het product mag verwachten. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze Klantenservice of ga langs bij een winkel bij jou in de buurt.
Houd er rekening mee dat wij geen klachten kunnen accepteren voor de volgende defecten:
- Een aankoop langer dan 8 weken geleden valt helaas niet meer onder de garantie.
- Kledingstukken die gekrompen of beschadigd zijn na verkeerd wassen.
- Slijtage als gevolg van het dagelijks gebruik, bijvoorbeeld versleten schoenneuzen.
- Schade aan de hak van een schoen.
- Schade door onjuist of intensief gebruik.
- Artikelen die beschadigd of verkleurd zijn door overmatige transpiratie.
- Pluizen of pillen van het materiaal.
- Schade als gevolg van externe factoren, zoals wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën.
HEB JE VERDER NOG VRAGEN?
Neem contact met ons op! Wij helpen je graag.