Bestellen

Bekijk hier de meest gestelde vragen over bestellen:

Hoe maak ik een account aan?

Je kan rechts bovenin op het klant icoontje klikken en hier voor registreren kiezen.

Je vult je gegevens in en hebt dan meteen een account, waarmee je voortaan kan inloggen. Voordelen zijn:

- Je adres gegevens beheren
- Je verlanglijstje maken en beheren
- Je winkelwagen beheren
- Je bestellingen bekijken

Mocht je je wachtwoord zijn vergeten, geen probleem! Klik dan hier.

Mijn bestelling is niet gelukt, wat nu?

Is je bestelling niet gelukt of is er iets mis gegaan met betalen? Geen probleem, wij zorgen dan dat je bestelling automatisch geannuleerd wordt. Je kan dan gerust een nieuwe bestelling plaatsen.

Heb je toch twijfels? Dan kun je altijd onze klantenservice bereiken op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en zaterdag van 9.00 - 17.00 uur, via de chat of telefoon.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Zodra je pakket ons warehouse verlaat, ontvang je hierover een mail. Hierna ontvang je een mail van de pakketdienst, met een track & trace. Deze kan je volgen en bevat de meest actuele informatie. Hierin kan je ook het pakket alsnog naar een ander adres, of op een ander tijdstip laten bezorgen.

Houdt er rekening mee dat de pakketdienst niet op zondag bezorgd en dat het tijdens feestdagen of vakanties langer kan duren dan je van ons gewend bent.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Helaas is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen. Dit betekent dus dat het van belang is dat je altijd goed je order en persoonlijke gegevens checkt voordat je je bestelling definitief maakt. Mocht je het pakket niet willen ontvangen, dan kun je het pakket aan de deur weigeren en zal het naar ons retour komen. Wanneer wij de zending weer hebben ontvangen zullen wij het bedrag terugstorten.

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Zie ook bij vragen over '

HEB JE VERDER NOG VRAGEN?

Neem contact met ons op! Wij helpen je graag.